Приймання установчої серії продукції виробничо-технічного призначення чи нової техніки для потреб залізничного транспорту загального користування регламентоване галузевим стандартом ГСТУ 32.0.08.001-97 "Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України".
До початку робіт необхідно визначити:
- вимоги споживача щодо властивостей продукції та галузі її використання;[1]
- сфери призначення, масштаби реалізації та вимоги до продукції;
- відповідність продукції вимогам безпеки руху на залізницях[2][3], охорони праці та охорони навколишнього природного середовища[4];
- організації-розробники та підприємства – виробники;
- місця, рівень, види та обсяги випробувань продукції, необхідність її сертифікації згідно з ДСТУ 3413, атестації виробництва згідно з ДСТУ 3414 або сертифікації системи якості згідно з ДСТУ 3419[5];
- доцільність замовлення, що залежить від витрат на утримання продукції, капітальних та інших витрат у сфері її експлуатації і ремонту тощо[6].
Комісія з випробувань установчої серії повинна бути призначена керівництвом підприємства-виробника у складі своїх представників, а також представників розробника, споживача та Головних організацій замовника з даного виду продукції (в разі необхідності). Головою комісії може бути призначений представник підприємства-виробника. Комісія призначається рішенням (наказом) Мінтрансу або Укрзалізниці до проведення випробувань найважливіших та важливих видів продукції. Якщо продукція входить у відповідні переліки Держстандарту України, для роботи в комісії запрошується представник цього органу. Під час проведення випробувань установчої серії продукції, що потребує термінової сертифікації, у комісію запрошується представник відповідного органу з сертифікації залізничного транспорту.
Під час виготовлення і приймання виробів установчої серії відповідно до стандартів або технічних умов[7] комісія повинна перевірити:
- повноту конструкторської і технологічної документації;
- забезпечення параметрів виробу та готовність технологічних операцій;
- наявність необхідних спецінструментів, оснащення та обладнання;
- наявність атестації виробництва[8] та системи якості продукції на підприємстві (з видачею рекомендацій в разі необхідності таких атестацій).
За підсумками випробувань комісія приймає рішення, що оформлюється протоколом[9],затвердженим посадовою особою, яка призначила комісію.
- Лист ПрАТ "Запорізький Електровозоремонтний завод" №179 від 26.01.17 про технічні вимоги до лавинних діодів ДЛ161.
- Лист ПрАТ "Запорізький Електровозоремонтний завод" №3892 від 16.06.16 щодо якості діодів ДЛ161.
- Лист Департаменту Локомотивного господарства ПАТ "Українська Залізниця" стосовно використання діодів ДЛ161-200 притискної конструкції як більш надійної конструкції для ремонту локомотивів "ПАТ Укрзалізниця".
- Висновок державної санітарно-епідиміологічної експертизи.
- Свідотство про визнання технічної компетентності
- Науковий експертний висновок Дніпровського національного університету залізничного транспорту за результатами порівняльного аналізу силових напівпровідникових приладів різного конструктивного виконання.
- Титульний лист технічних умов ТУ У 32.1-30077685-032:2010 "Діоди ДЛ161"
- Сертифікат відповідності ДП "Дніпровський орган з сертифікації залізничного транспорту".
- Акт приймальної комісії №124э-8/24 від 21.03.17р.